Marchew – bogactwo w diecie

Marchew – bogactwo w diecie Powinniśmy bardziej doceniać zalety marchwii, która jest nie tylko pożywnym oraz bogatym w witaminy warzywem, ale także przydatnym kosmetykiem. Maseczka z przetartej na drobno marchwii z dodatkiem soku z cytryny wspaniale oczyszcza cerę, a także wpływa na poprawę jej jakości. Kolor skóry staje się bardziej intensywny oraz matowy. Marchew dostarcza organizmowi wiele błonnika, który odpowiada za naszą ochotę do życia i za to, że po prostu „chce nam się chcieć”. Reguluje przemianę materii całego organizmu. Zdrowy nawyk chrupania marchewki zamiast kolejnej porcji słodyczy to z pewnością udana perspektywa dla dzieci, którym zalezy na dobrym stanie zębów oraz na tym, by organizm każdego dnia przyswajał wazne dawki witamin. Marchew wykorzystywać można w diecie na wiele sposobów. Soki ze świeżych marchwii oraz pomarańczy zawierają karoten, dzięki któremu żołądek oczyszcza się z wszelkich substancji szkodliwych i zbędnych dla prawidłowego naszego funkcjonowania. Soki marchwiowe można wycviskać w domu własnoręcznie lub kupowac gotowe w sklepie. Każda opcja jest dobra, byle produkty miały jasny termin ważności. Marchew smakuje w daniach słonych ostrych, a także na słodko. Dolegendy przeszło ciasto z marchwii, które charakteryzuje niezwykła miękkość. W przeciwieństwie do innych ciast, ten specjał nie jest tak bardzo ciężki i kalotyczny. Z powodzeniem ciastem z marchwii można więc zastapić klasyczną drożdżówkę lub keks do popołudniowej lub niedzielnej kawy. Ciasto to znakomicie będzie smakowało, gdy dodatkowo posmarujemy je warstwą niskokalorycznego jogurtu lub chudą śmietaną.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes